LLMZA

JTEFS/BBCC 13. starptautiskajā konferencē "Ilgtspējīga attīstība. Kultūra. Izglītība: Tradīciju un inovāciju mijiedarbība izglītībā ilgtspējīgai attīstībai"

2015. gada 5. - 6. maijā Rīgas Tehniskās universitātes telpās Rīgā, Kronvalda bulvārī 1 notika JTEFS/BBCC 13. starptautiskā konference „Ilgtspējīga attīstība. Kultūra. Izglītība: Tradīciju un inovāciju mijiedarbība izglītībā ilgtspējīgai attīstībai" [Sustainable Development. Culture. Education: Interplay of Traditions and Innovations in Education for Sustainable Development], kurā tika ziņots par Valsts pētījumu programmas EKOSOC-LV 5.2.3. projekta starprezultatiem.

Konferencē ar stenda ziņojumu „Smart growth indicators as a tool for sustainable education" uzstājās DU HSZI docente Inta Ostrovska, Ekonomikas un socioloģijas katedras docente Ludmila Aleksejeva un Vēstures katedras lektors Dmitrijs Oļehnovičs. Konferences vide ļāva pētniekiem un praktiķiem, kuriem rūp ilgtspējīga attīstība globālā mērogā, diskutēt par savu skatījumu uz pašreizējām tendencēm un nākotnes izaicinājumiem šajā kompleksajā un neviennozīmīgajā pētījumu un prakses jomā. 7.maijā I.Ostrovska piedalījās pēckonferences apaļo galdu diskusijās, kas arī tika organizētas kā Latvijas Prezidentūras starptautisks pasākums, kuru organizēja DU UNESCO Katedra sadarbībā ar BBCC partneriem. DU UNESCO/UNITWIN pēckonferences dalībnieki 7. maijā apmeklēja Latvijas Republikas Saeimu un 8. maijā tikās ar Latvijas UNESCO Nacionālās Komitejas darbiniekiem. Apmeklējumi deva iespēju gūt plašāku un autentiskāku ieskatu Latvijas valsts, Latvijas UNESCO LNK un Latvijas UNESCO Katedru darbībā izglītības ilgtspējīgai attīstībai mērķa īstenošanā.

Sagatavots izmantojot http://du.lv/lv/du_zinas_pazinjojumi_apsveikumi/articles/4390

                                    http://du.lv/lv/du_zinas_pazinjojumi_apsveikumi/articles/4446

Papildu informācija:
Ludmila Aleksejeva
DU Ekonomikas un socioloģijas katedras docente
E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.